Pİxar’da Neler Oluyor? Renderİng (Görselleştİrme) Rendering (Görselleştirme) Matematiği 1. Işın İzleme Konusunu Kavrayalım TUR 2. Işının Parametrik Formu TUR 3. Kesişim Noktasını Hesaplama TUR 4. Doğru Denklemini Kullanma TUR 5. 3 Boyutlu Grafikte Işın İzleme - 1 TUR 6. 3 Boyutlu Grafikte Işın İzleme - 2 TUR 1. Işın İzleme Konusunu Kavrayalım Geri 1. Işın İzleme Konusunu Kavrayalım Bu videoyu paylaşmak için: Yeni eklenen videoları takip etmek için: ÖNCEKİ VİDEO KONU BAŞLIĞINA DÖN SONRAKİ VİDEO Bu videoyu puanla Yorum yapmak için giriş yapın Sosyal Medyada Bizi Takip Edin: